Hudvård & tips!

Hejsan på er alla!

Tänkte prata om lite skönhet nu!
Finns många ungdomar som antingen är missnöjda med sin hy eller så har vissa sån tur att dom har den perfekta och är nöjd.
Bruka säga ingen är perfekt, men vissa kanske ser mer perfekta ut än andra. Och då menar jag inget illa när jag skriver de, för vi alla ser ut på olika sätt.

Men tänkter nu prata just om ansikte/hudvård.
Som jag bruka säga vi alla ser ut på olika sätt, är ungefär samma med ansiktstypern vi har olika hudtyper.


Som vissa har kanske..

Den för normal hy.

Eller den torra känsliga hyn.

Men även kanske den feta blandade hyn.




Så min favorit produkt är alltså Clinique! De är roligt och enkelt att använda. hudvårdssystem som består av tvål, ansiktsvatten och fuktighetskräm.

Du börjar med att använda deras Liquid Facial Soap som rengör huden. Därefter använder du Clarifying Lotion som exfolierar och tar bort döda hudceller. Sedan avslutar du med Dramatically Different Moisturizing Lotion som återfuktar huden.

Och för ni som aldrig använt detta prova!! Gå till Kicks eller någon anna affär och fråga om dom. Dom kan förklara och kolla vilken som passar just din hudtyp. Och om ni är osäkra så finns de alltid så man kan få test på dom. Så tveka inte att prova just denna produkt.. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0