Home sweet home som man bruka säga..

Hejsan hejsan! :)

Gud vad jag är less på allt som har med buss att göra! Åkte ju i "bara" nästan 7 timmar idag!
Först buss från mamma, men de tog ju inte så lång tid. Men sen upp till Skellefteå drygt 6 timmar och sen sist men inte minst bussen till mig som tar sin lilla stund! Så de är ganska skönt att vara hemma nu.
Var hemma runt fem, och då han man bara hunnit komma upp till min dörr innan man hörde min lilla älskling mjaoua. Riktigt cute.
Var mysigt att vara hemma men mindre mysigt när jag såg vad katterna hade gjort..
Var kattsand typ i hela badrummet!! så de vara bara att städa och fixa. Och medans jag höll på gjorde jag ett ryck i hela lägenheten, så nu är de snyggt och fräscht här igen.

Ska lägga ut två videoinlägg på min lilla bäbis, så ska ni få se så sööt hon är.. ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0