Usch...

God morgon!

Söndag idag, något som är min värsta dag på hela veckan! Inte nice..
Har ätit en jätte god frukost nu på morgonen, mumms. Och ska snart gå ut med söta-Alice på en promenad.

(För övrigt så kan jag bara skratta. Att de finns folk som kan störa sig så mycket på min blogg att dom måste skriva anonyma "taskiga"? kommentarer och till och med "försöker vara någon annan" HAHAHAH!
Snacka om patetisk, men vad kan man förvänta sig av folk som befinner sig i ett äckligt stekhus? inte så mycket... Och de är inget illa mot er andra som gör de, men tror de kan påverka visas hjärnceller..)

Nä nu ska jag ut, puss!



"Tur man har en pojkvän som är duktig på de mesta inom dator"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0