Sorry sorry...Eller?


Sorry för dålig uppdatering, men har varit upptagen idag!
Först och främst har de varit skolan, sen stan ett tag med lite trevligt folk. Sen hem och Isabelle följde mig hem för att hjälpa mig med mitt "hår"  Hahah stackars mitt hår säger jag bara. Har gjort 3 hela blonderingar idag för att så gott som bli av med de röda! och för att sen slänga in en mellanblond färg. Resultatet får ni se imorgon.. (heheh)

För övrigt är de Station 8 imorgon! Och då blir de först förfest hemma hos mig (som börja bli vanligt nu mera) sen blir de utgång. Och tidigare än vanligt för vi ska ta oss in. Bingo Rimer kommer ju vara där. Galet kul säger jag bara!
Annars är de sovmorgon imorgon till kl11. Så ska träffa Johanna på stan runt halv 10 och shoppa lite. :)

Men ska sova så vi hörs imorgon! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0