"Lite busy idag"

Hej alla sötnosar!

Förlåt för dålig uppdatering idag. (Men har haft fullt upp med mitt eget..)

Har bland annat träffa Isabellebubban på stan. Mm vad gjorde vi? Jo, jag köpte lite godis sen gick vi till ett Cafe för Isabelle ville köpa en Ice te. Så vi satt där och snackade och kom in på extra jobb. Har ju länge funderat på att skaffa ett på S****** *****L så vi gick dit, och jag fick ett nr till Chefen för att hon var bortrest. Så de ska bli intressant att se vad som händer. :)

Annars gjorde vi ett besök på Max! Och tack och lov att man fick hålla aptiten så man inte såg en "äcklig GRIS"
Oj, vad skrev jag nu? HAHAH!!

Annars satt vi och pratade lite om nästa helg när vi ska på Station 8!
Vet inte hur vi kom in på de, men nån av oss fick en ideé om att hyra ett dubbel hotellrum för en natt. Kanske dra dit lite folk och förfesta där. Skulle ju vara hur kul och nice som helst. Vi kollade då upp 3 ställen inne i stan.
Och om de blir av så blir de Malmia Hotell för ni som undra och läser min blogg..

Nej nu ska jag avsluta. Har lite att göra tills imorgon, ska ju till Timrå så ska packa och duscha och fixa lite annat.
Men skriver säkert några rader imorgon , och om inte så blir det på Fredag.

Så ni får ha en trevlig kväll alla, och så hörs vi!♥




Kommentarer
Postat av: Tracy-

Snygga ögonbryn , haha ja :D

2010-02-20 @ 16:59:02
URL: http://www.kassettflickan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0