Chinos SNYGGA ELLER FULA?

Tänkte jag måste ändra lite tema. Kan ju inte bara skriva och lägga ut bilder på snygga smycken.  Så idag blir de om Chinos! Hittade 3 favoriter jag tänker lägga ut på. Och självklart är dom från Nelly. ♥


"På varj bild står de vad de vad det är för märke.."

Alla gillar ju inte Chinos, men dom flesta tycker säkert olika om dom. Som jag tex. Jag, jag tycker dom är snygga för stilen som de är på dom. Men sen finns de säkert andra som antingen tycker dom är råå fula, eller nån tycker dom är coola.
Ja men ni fattar?  :)

Och en sak ni inte visste om mig. (Har själv aldrig haft ett par Chinos..) Men tror jag ska köpa några till sommaren. Tänkt vad snyggt med ett par Chinos och ett par snygga skor och ett skönt linne till! Mm Lovely..

Om dom intressera er besök länken jag har på Nelly i bloggen! Ni kommer hitta mycket snyggt och annat fint. =)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Fin blogg du har ! :)

2010-02-12 @ 13:28:42
URL: http://hannasfoto.webblogg.se/
Postat av: Jenny

Jag tycker chinos är snyggt - på andra. Ljusa, halvslappa byxor gör att jag ser ännu större ut, så jag har undvikit det. De från Acne i svart skulle jag dock mer än gärna ta emot... :) Svart och lite mer tajta skulle nog snarare bli en flipp än flopp på mig. Ska se vad de kostar... :)

2010-02-12 @ 15:41:11
URL: http://tvaterminerileeds.blogg.se/
Postat av: Alicia

Snygga helt klart<3 Det beror ju också på vem dem sitter på men på killar tycker jag det är skitsnyggt och tjejer också. Men om det är på tjejer ska dem gärna vara stora tycker jag! Inte för stora men lagom stora;)

2010-02-12 @ 20:23:25
URL: http://sweetalicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0