SMILE!

Hallå bloggen!



Som ni märkt så har jag inte bloggat något från i torsdags kväll. Sa jag skulle blogga i fredags men fick som ingen möjlighet till de, sen igår har jag helt enkelt inte orkad bara..

Men fredagen var king! Blev ingen 20 års fest och ingen förfest med grabarna, men gjorde inget blev istället en liten förfest hemma hos Isabelle! Med jag,Johanna och hon! Var trevligt och kändes lite som like old time! Lovely. ;)
Vi hade en planer att dra till Station! Tyvärr så var vakterna så grisiga och ville inte släppa in Isabelle, dom sa även kom tillbaka halv 12! Så vi gick till calles istället för att fördriva tiden. Blev vi bosatte oss på toan där inne.
Jag drack sprit och fixade mig, medans Isabelle fick dricka massa vatten. :P Klockan blev nästan halv 12 och vi gick dit, och självklart fick inte Isabelle komma in då heller! Känner mig lite små dum nu efteråt, men jag och Johanna gick faktiskt in dit. Där inne träffade man på bland annat Daniel och Nicke, sen massa annat trevligt folk!
Självklart en tio för den kvällen! ;)

Annars igår träffade jag Isabelle och Daniel på stan runt tre efter gått från "nån" ;) vi snackade och gick runt en sväng innan jag tog bussen hem till mig och bara tog de lugnt! Behövdes verkligen..
Får se vad planerna bli till nästa helg, men blir inte att sitta hemma iaf, inte hela helgen iaf! :)

PUSS!

Lite små gammal bild..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0