Sista dagen hos mammi!

Hallå gott folk!

Sista dagen här nere hos mamma innan jag ska åka upp till Skellefteå. Skolan börja ju som sagt på onsdag så måste verkligen upp imorgon! Åker då inte bara upp med en kisse nu, utan nu har jag två. :) Ska berätta den lilla historian.

Var så vi skulle iväg till Tallnäs och träffa Alice valpar. Och på vägen såg jag två kattungar med sin mamma. Och jag som älskar allt som har med katter att göra kunde inte bara gå förbi dom sötnosarna. Så stannade och försökte locka på dom, gick kanske inte så bra. Men de tittade ut en gubbe och sa.. Gillar du dom? Och Jaa svarade ju jag. Då fick jag i förfrågan om jag ville ha en. Och självklart ville jag ha en, så sa jaa! :) Så, så var det med de..
Ska försöka ta en bild på min lilla Lissy så fort jag får tag i en kamera om inte min kamera kommer snart!

Nej nu har jag lite saker att göra, men uppdatera senare!


Här är en bild där man ser att jag gillar katter. Dock var jag lite mörkare där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0