Lite snabb-bloggning nu!

Tja!

Har haft skola idag! Sen var jag en snabbis med Fanny och Johanna på stan och kollade runt lite. Mycket trevligt, något vi borde göra oftare. Efter de träffade jag Isabelle och vi chillade med Daniel. Var tänkt Fredrik skulle komma in och umgås också men blev tyvärr aldrig så, något kom ivägen. Tur vi har hela nästa vecka på oss att ses. Var som sagt ett tag sen, så är på tiden nu! :)
Annars kom jag hem runt halv 9 ikväll. Duschade och fixade lite käk innan jag bäddade ner mig i min sköööna bäddsoffa och slog på en film. Och imorgon är det fredag och då blir det fest fest fest för hela slanten! Mer information om de får ni veta imorgon. Men ska se klart min film nu, sen ska jag sova så jag orka upp imorgon + kvällen/natten!


Sweet dreams alla! :)


Du är min bästa vän, och såna som dig växer inte på träd!
Man bruka säga att älskar är ett starkt ord, men Jag Älskar Dig bubban! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0