3 dagar kvar!!

Godkväll eller vad man ska säga! vet det är natt men tycker kväll låter mycket bättre..

Har som sagt inte bloggat dom senaste dagarna, och för att slippa skriva allt från noll till hundra ska jag berätta allt lite snabbt och även kanske avslöja saker ni inte har ett skit med att göra..
Enjoy!
Minns inte allt exakt i ordning men har hunnt umgås med lite släktingar samt min kusin. Träffat svartingar!
OBS! Har personligen inget emot dom + jag faller inte för sånna! men när det gäller svarta svin som ska leka med mina släktingar eller kanske ska säga kusin så säger jag/skrivar jag så som jag skriver "svartingar" men skit i de..
Har förövrigt åkt moppe med två personer på en kväll som jag varken känner eller skulle ha nån större lust att lära känna. Äh? ta de som ni vill. Druckit, shoppat lite och även lyckats störa mig på en äcklig sak som jag inte ens fattat varför jag gjort, men säger bara HAHA och karma! ;) Ahh! har även gått hem till en tjej som jag inte träffat på drygt 6-7 år och bara knacka på hennes dörr. Var nice kan jag säga,. Detaljer behöver jag inte gå in på, men var trevligt att träffa hon! :) Ja, och namnet är Sofia tjejen från Härmodsdal, tjejen med skin på näsan!
Annars har jag mest bara njutit av livet och räknat dagarna som blir mindre och mindre tills vi ska åka till Kreta. Sen längtar jag ännu mer tills jag får träffa min Jocke. ♥ Jo har varit iväg med en sväng med min mamma,bror,mormor och hans tjej till nån av mammas kompisar idag och fikat. var trevligt, men lyckades starta en diskusion genom att berätta för brorsans tjej att han tycker Kenza är vacker! Ni läste rätt! Tror jag måste lära migg att hålla käft ibland..
Men har annars umgåtts med Andre och Frida ikväll efter vi varit hos mammas kompis. Vi har kollat på film och tryckt i oss godis och vet inte allt. Så nu blir det att äta nyttigt dom 3 sista dagarna innan vi sticker. :P eller???
Sitter iaf här hemma hos André och blir även så att jag ska sova här, mysigt mysigt..
Men innan jag avsluta ska jag bara berätta att när jag kliver på vårat flyg på lördag kommer det stå en kasse med parfym + bodylotion i lacoste touch of pink + 3 liter Jelzin Vodka! Det kan inte bli bättre. Och som jag skrev på facebook, när jag kommer ner till Kreta ska jag säga på Grekiska i stilen med låt festen börja. Måste bara veta hur man säger det! :P



Det var de, nuska jag ta en dusch sen sova. Men ska försöka blogga mer som sagt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0