What is somebodye like "you" doing in this place?!

Börja seriöst bli riktigt jävla less nu!.. Skulle kunna skriva hur mycket som helst här, men vad tjänar jag på de?
Är inte den "typen" som måste snacka om andra för att försöka höja mig själv.

Eller typen som måste trycka ner/snacka om att andra eller att dom är fula/tjocka och vet inte allt för att höja mitt självförtroende.
Jag har mitt, och är glad för det jag har. Något som jag vet andra inte ha, men är inget lilla jag ska gå in på. :)

Men anser, är man en vän till 100% eller lär känna nya och får ett förtorende av dom... Då går man inte och säger saker till andra som dom sagt i förtroende. Eller säger att folk är horor, fula, tjocka och vet inte allt bara för "man/dom,de" är sura. vad fan är det lixsom?!
Höjer inte mig själv, men i detta fallet skiter jag totalt i såna folk och höjer mig själv. För jag är bättre, och gör inte sånt, finns ingen jävla anledning till det. Visar bara hur lite man har att göra.

Men från andra ska det snackas och pratas och hållas på, fast det kanske såra nån. Sånt äcklar mig, och även såna folk äcklar mig. Tur man inte har sånta till "vänner." Fast just ja, hur kan man kalla såna för vänner? Konstigt dom bara ha några få i sitt liv kvar..

Nä nu ska jag inte kasta mer skit, men orka inte med allt skitsnack bakom min rygg. Utan om man nu har en ryggrad kan man komma och ta det med den personen face to face. Men antar att dom inte har nån ryggrad eller mod.


En gång falsk, alltid falsk.

En gång svin, alltid svin.

En gång oärlig, alltid oärlig.

En gång svartsjuk, alltid svartsjuk.



Jag skiter i dig, och har det du aldrig kommer att ha biiiaaatch.. ♥

Sluta bara håll på, du komme ångra dig. Trust me..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0