Utvilad,, eller?

Godmorgon mina sötnosar!
Är ganska utvilad, men.. Hahah nu kom det! men kanske lite trött. Vaknade av att Alice, mammas hund hoppade upp till mig imorse och pussade mig. Var väl mysigt blev lite blött bara.

Ser väl vad som händer idag. Försöker få min mami att hänga med och sola. Känner att det är dags igen, och det är ju så sköööönt bara. I love fake sun! ♥ Haha, fast helst riktiga för den är alltid bäst, och mest hygienist men även mest hälsosamt också.

Jo de var prat från mammas håll igår att vi skulle gå på något spa nåndag. Jag tänkte bara (JAAAA, så underbart! :D) haha! Men skulle inte vara fel med det. Men vi ser väl vad det blir för skoj nu när man är hemma. Som sagt allt kan hända.

Nu ska jag äta frukost så vi hörs sen.. ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0