Skola!!

Sitter på skolan just nu. Blev ingen Apu för mig idag, utan ansåg att skolan är viktigare , och det är den! Plus i kanten för lilla mig. För övrigt tycker jag Fanny kan dra sig hit nu, är dags att liva upp stämningen lite! ;)
På tal om annat så är jag sjukt hungrig! Men även törstig. Men det sista jag behöver göra nu är att gå ner mer i vikt. Nog för att jag hellre är smal än "tjock!" Men kan skippa de snacket, för är inte i den klassen som "fjortis" som håller på med sånt, eller sånt snack! Där fick ni dagens svar på något om mig..
Tror i alla fall jag ligger på lite undervikt när jag är 1.74 och väger 56,8 kilo! HA..

Nu ska jag fixa lite i Svenskan som min lärare inte blev nöjd med! Otacksama häxa! (A) Sorry, skämt!
Haha! har typ en vecka där jag måste kommentera och få ut mina åsikter eller tankar.. (Nog för att jag inte menar allt, men nästan kanske. En del.)

Nu längtar jag till helgen. Fannybunny ska ju ha fest, för då ska man dit ofc!
Sen längtar jag till valborgs, men hoppas även det är station 8 då, skulle inte bli bättre!

Vinna eller förlora!?




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!Min älskade dotter!Ville bara tala om att du har en familj som alltid finns för dig glöm aldrig att vi älskar dig gumman.(:

2010-04-19 @ 22:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0