SÅ sjukt lättroande vi är nu!!,...

 

Nu sitter jag och Danielle hemma hos mig.. Vi sitter här och kollat på lite bilder på facebook..

Skrattar fan ihjäl mig när vi kollar på en tjej.. Och Daniella säger, VAFAN?! hon ser ju ut osm en TRANSA! HAHAHA! Jag döööör..

Tur jag får mycket skratt. Som man bruka säga, ett skratt förlänger livet, får väl hoppas det stämmer. Men i så fall kommer jag, Louise Pettersson the best in the world leva ett långt och roligt jävla liv!

Nu lyssnar vi på Sexy bitch med Akon och David Guetta. Hon bablaa om att hon bara ska ha Push-ups bhar när hon kommer upp! Ahhhhh.. ♥


Nej nu ska jag vara social innan vi ska sova. Puss och kram bitches!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0