"Nya stunder"

Hejsan bloggish!

Gårdagen var ganska lugn efter mr J åkt hem till sig. Blev att städa lite, ta bort lite ölburkar osv.
Sen slog jag på en film och åt mina första jordgubbar för detta året. Mm, var underbart gott! Men var inte nöjd, blev även så att jag skulle baka. Sorry, men negerbollar. (A) Har alltid sakt så, och kommer alltid att säga det. Så hoppas ingen tar illa upp. 

Senare mot kvällen var inte lika kul. Men inget jag behöver gå in på. Men stack hem till två trevliga personer som bor på samma lilla ställe som jag här i lilla hamn. Så var awsome! woow! bruka inte använda det ordet men det var verkligen de. :)
Sen runt halv 2 tiden ringde Johan och var utanför min dörr, så var bara att traska hem. Tur man fick sällskap med sig.

Sitter nu här och fundera på vad man ska göra åt dagen. Johan stack för en stund sen för han hade lite att fixa med sin bil och så. BOOOORING! Men ska komma på något snart.



Kommentarer
Postat av: elin

tack tack :) bra med dig då? :)

2010-04-25 @ 15:42:43
URL: http://elinsofieulander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0