Ibland måste man våga ta beslut och svälja sin stolthet. Det är inte kul för stunden, men känns bra efter..,

Har varit tufft nu under påsklovet. Men har självklart även haft kul. Har tyvärr tagit fel beslut i mitt liv! tyvärr med det som varit ett av det viktigaste i mitt liv. Men det är lätt att vara efterklok, och tänka en extra gång när det redan är försent.
Jag är envis och jag vet vad jag vill. Och en sak vet jag, jag kommer aldrig släppa dig. Inte ens om du var på andra sidan jorden! Och andra kan bara slänga sig i väggen eller bli emo. Du vet inte vad du ger dig in på tjejen!
Men men, nu ska jag surra ett tag med Isabelle, så vi hörs sen. ♥




Trodde aldrig du skulle säga att du älskade mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0