Huvudvärk + trött!

Haft en lugn och ensam kväll, men ska inte klaga ha varit skönt.
Pratade ett bra tag med min bror idag om allt från himmel till jord. Känns alltid skönt att snacka med han, för det som pratas mellan våra fyra öron stannar oftast bara hos oss.
För övrigt gick jag ner till kiosken idag efter jag fixat med disken. Var så glass sugen att de var helt sjukt! Köpte mig en stor god glass. Tip top, Mm säger jag! Annars ikväll har jag pratat med Isabelle, och Johan men även växlat något ord med Johänna, alltid lika trevligt tycker hon som är expert på att babbla i telefon.
Imorgon har jag praktik, så ska se till att jag känner mig bra nu när jag ska dit.
Men som sagt, är trött och har ont i huver så ska lägga mig ner och kolla klart på Spread. Sen ska jag sova så jag orka med min Apu imorgon! men även så jag orka vara med Isabelle imorgon.. ♥

Den här kissen är ganska goo ibland..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0