En sväng på stan skadar aldrig,,

Hejsan hejsan! 

Sorry för det varit lite deppigt här på bloggen sista tiden. Men även jag har känslor, och skäms verkligen inte för att visa dom. Även fast jag kan vara lite för öppen ibland...
Kände bara idag att FAN! Kan inte bara sitta här hemma och tycka synd om mig själv. Är inte sån Louise ska vara.
Hon ska ju vara god och glad som en smaskig kexchoklad! :) Haha..
Nä men beslutade mig för att dra in till stan och träffa Isabelle. Så det gjorde jag. Men blev även så att vi var med Daniel där inne. Vi gick runt och snackade osv. Och jag tröstade mig lite med en fin vårtröja, Kanoners!
Men det bästa som hände på stan var "din" kram! ♥

Annars har jag tvättdag idag, BLÄÄ! Så tråkigt, men sånt som behövs också.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0