ÄNTLIGEN!

Nu har man internet igen, skönt skönt!
Blev så att jag var hemma igår också, för jag var som inte "riktigt" redo för school som sagt!
För övrigt träffade jag Maria igår, och vi stack till Ica Maxi och handlade. Blev en del att handla, men var mindre roligt för pengarna..


Gårdagen var trevlig. Isabelle och Daniel kom hit för att grilla. Och lite senare kom även Padde.
Var mysigt att inviga första grillningen på det nya året. Det smakade gott, och var sjukt gott!
Blev även lite drickande för folket här igår. Dom andra drack, och till slut tänkte jag fan.. Är ju fredag så klart jag ska ta mig lite vin, så gjorde det. Haha! Var ganska kul, Daniel var ganska full igår så slog på en låt, sen fick jag han till att dansa som jag gjorde. Haha!! alltid något nytt på gång för lilla mig..
Varken jag eller Johan hade några planer igår, men Isabelle ville så gärna vi skulle följa med till Olles. Så i sista stunden skulle jag, Johan och Fredrik med. Blev att sminka sig lite snabbt och slänga på sig lite andra clothes, sen var det bara att dra sig in mot stan!
Var trevligt på olles. Något jag inte kunde tro först, men det var de. (Det enda som var drygt var att "vissa" inte kunde släppa blicken från oss typ. Och som Johan sa.. Bara för vi är så snygga. TRUE! Men annars var det kul..)
Men tror det kommer bli o'learys för mig fler gånger..


Haha! Har en annan rolig sak att berätta när Isabelle och jag gick till Max!

Vi gick först bakom några killar. Och jag sa till Isabelle att hon skulle låta som ett speciellt "djur" haha! men hon gjorde klart de. Var inte för att det var något speciellt med dom eller så, men dom stannade upp och vi gick förbi.
Men sen stannade jag upp, och då gjorde dom klart det med. Så tänkte orka!! Så vi började gå. Och tror, jag eller om det var Isabelle som tog tag i någons av våra händer. Men vi fortsatte att gå, och tänkte nu ska dom få se..
Så jag sa kyss mig till Isabelle! Haha! tror dom blev förvånade när hon gjorde det.

För övrigt sög det på Max! speciellt när Isabelle for. Men man ska inte klaga fanns andra där så.
Blev bara störd på en sak, men inget jag tänker skriva och roa nån annan med. Tycker bara folk kan hålla sig till sitt, och sluta spela så äckligt oskyldiga. IDIOT!

Jag och Johan åkte då hem till mig runt halv 3, och var sjukt kallt ute då. Så var skönt att ta en varm dusch när man kom hem, sen ligga och mysa en stund och sen sova.
Är ändå nöjd med gårkvällen! ♥

Slänger upp lite bilder från gårkvällen..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0