It´s cude not be better

Hejsan orkade som inte skriva igår men ska berätta lite om gårdagen och självklart lite om vad som hänt idag..
Kom som sagt till timrå igår och hade även mitt möte, det gick jätte bra bättre än jag förväntat, Så det är inte alls länge kvar nu innan jag kan skaffa lägenhet och börja njuta av livet. Pratade även lite med Johan igår om att flytta ihop svaret var inget korrekt svar så vi får väl se hur de blir med den saken. Vet då vad jag vill. ♥
Efter mötet träffade jag två gamla tjejkompisar, Emelie och Mia! Vi pratade och lite och bestämde även vi borde ses och hitta på något så de var kul.
Idag vaknade jag runt halv tio. Hörde att mamma var uppe och pratade i telefon, jag ropade på Alice och hon kom och mös med mig en stund innan vi klev upp för att göra dagen lite osäker.
Hade lite hemuppgifter jag var tvungen att göra, men gjorde bara färdig en av dom. Snacka om lat!
Runt två tiden bestämde jag och mamma oss för att börja röra oss mot bussen för att sen åka till birsta, Haha självklart missar vi den första bussen, "inte alls förvånad"
Men in kom vi och jag fick bland annat två ljusbollar som man sätter värmeljus i, men var inte vilket som helst var med snygga Marilyn mero på, så de var nice.
Men är ju klokt att börja lite smått nu innan de blir att skaffa något eget..
Sen nu ikväll gjorde mamma något riktigt gott till mat nämligen kotlett med pomfritt och vitlökssmör + sallad, kunde inte bli bättre.
Nää nu ska jag kolla på idol och bara ta de lugnt.
Ha de bäst alla bloggläsare pusss!

Aww, älskar den här bebisen!
♥ 



Här är ljusbollarna som jag fick idag. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0