Timrå/Sundsvall

Hejsan! då var jag tillbaks i Timrå nu "igen" alltså inte alls så långt ifrån Sundsvall för ni som inte vet.
Peppar inför imorgon, då ska jag och min kära mamma in till Birsta city för att köpa en ursnygg jacka till mig + vantar så de blir nice! Sen kanske de även blir ett besök på Ikea, vi ser väl..
Annars har det inte hänt så mycket, mer än att jag varit på skolan i ungefär 2 nästan 3 timmar sen fick som sluta
och då for jag och Fanny på Frasses och åt, mummmms! sen kl 12 satte jag mig på Sundsvalls bussen och åkte ner till Timrå.
Sen nu ikväll har jag och mamma laggat lite mat sen har vi bara myst framför tv och kollat på Idol.
Nä nu ska jag ta lite att dricka och mysa lite med Alice innan de börja igen..
Puss på er alla..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0