Tick, Tack, Tick, Tack!

Ja klockan tickar som sagt. Har tyvärr inte haft någon tid att uppdatera idag, men jag köpte min jacka idag och blev så nööjd! =)
Annars gick vi mest runt på Birsta.
Vi åt bland annat och gjorde lite ärende, mamma köpte även en parfym Diesel Fuel for life luktar hur gott som helst! Fast var inte de enda hon köpte blev även en mascara L'oreal Collagene, och för ni som inte riktigt vet vad de är för en mascara så kan jag ju vara så snäll och passa på att berätta att de är en Extra Volume. =) Provade den även faktiskt ikväll, och måste säga det är klart en 9a av 10 så..

Jo hittade en sjukt god parfym på Kicks, min favorit har ju innan varit den nya Escada Desire me men har ändrat mig. Min nya favorit är Marc Jacobs LOLA♥ har inga ord för parfymen, den luktar bara så gott!


Här kommer en bild på den härliga flaskan som en dag kommer vara i mina händer.
Nej, nu blir de att sova, kommer andra bilder sen på jackan, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0