Lugn kväll med kladdkaka!

Shululuu..
Blev inget skrivande igår, men berode på att jag var med Johan osv..
Idag har de inte hänt så mycket. Fick igen mitt handels prov som jag gjorde igår hade 21 av 38! men fick som sagt Godkänt =) de enda som sög vara att jag var 4 poäng från VG men men, bättre tur nästa gång..
Annars var jag på stan en stund idag med Johanna, hittade ett par byxor och en tröja som jag ska köpa, fast de blir på fredag..
Annars har jag gjort mat idag, vet att jag är duktig. Sen nu ikväll har jag gjort lite körkortstest. De jag ser är att jag behöver plugga lite mer, (heheh) nä nu ska jag ner och göra kladdkaka och sen slå på en film..
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0