Lite uppdatering

Hejsan! Sorry att de inte blev något uppdaterande igår men var med Johanna och Isabelle sen kl 4 drygt, eller ja jag och Johanna träffade Isabelle då, innan de hade jag varit med Johanna sen kl tjugo över 8. :)
Annars igår for vi hem till Johanna och var där och tog de ganska lugnt. Vi for även förbi hos en tant som tar hand om Johannas gamla hund, nämligen Indra, HA cute! Och sötJohan ville jag skulle sova där hemma hos dom så gjorde de..
Annars idag har de varit skola precis som vanligt, och idag har vi haft Försäljning och Service hela dagen.
Och nästa fredag blir de prov! Blää.. men de kommer nog gå bra..
Nä nu ska jag bädda min säng lite och slänga in lite kläder i tvätten + duscha innan Johan kommer och då blir de även att göra kladkaka..


Här kommer en ego bild!
Men nu blir de att snabba sig lite, Tjiing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0