De är nice =)

Hejsan!
Blev inte så mycket uppdaterande igår, men berodde på att jag inte hade tid eller "ville" om sanningen ska fram.


Lite snabbt om gårdagen!
Johan kom lite efter halv fyra med bussen, efter han kom gick vi och åt pizza mysigt mysigt.
Efter de hälsade vi även på en stund  hos mamma på hennes jobb, var trevligt.
Runt fem tiden började vi röra oss hemåt till mammas lägenhet, när vi kom hem duschade Johan och lite sånt, och jag gjorde lite mysigt med att tända ljus och hålla på.
Hur som helst gjorde jag en tur till Ica för jag blev så sugen på godis, och medans jag var där så passade jag på att ringa till Daniella för jag ville snacka och ha lite sällskap medans jag handlade. Men blev så att hon följde med mig hem sen så de var nice!
De som hände mest var att vi pratade, lyssnade på musik och drack lite vin.
Jo blev även så att vi for hem till Frida en sväng =) Träffade även Carro där som jag inte träffat på evigheter, hur nice som helst..
Annars hände de inte så mycket annat igår. Vi var här hemma sen hos Frida en stund, sen hem här igen innan vi följde Daniella hem.
Nä nu ska jag vara social med Johan, får väl se vad som händer idag, imorgon blir de Birsta i allafall. =)
Tjiing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0