Guuud så skönt!

Äntligen funkar min dator igen.
Haha är så nöjd, fast shit vad folk måste ta mig som en nörd nu när jag skriver så som jag gör, men shit the same!
I helgen har jag iallafall varit i Timrå, shoppat som en galning till min lägenhet, men de behövdes och var även hur kul och trevligt som helst.
Köpte även kattleksaker och lite kattmatt innan min första kisse kommer, hon som bara kommer vara 14 veckor när jag får hon. Ohh längtar verkligen.
Till veckan blir de jobb jobb, och då syftar jag på skola sen fixa i lägenheten.

Imorgon blir de först praktik, sen på lunchen ska jag springa över till ett ställe och fixa färg och lite annat.
Sen efter praktiken ska jag och fjanton åka till lägenheten och ta bort dom sista tapeterna, och även kanske måla =) vi ser väl hur långt vi hinner.
Annars till veckan blir de kanske att sätta upp tapeterna.
Sen nästa vecka hoppas jag att allt är klart så jag förhoppningsviss kan flytta in och sen på onsdag kanske hämta min lilla misse. =)


Men nu ska jag vara social med Johan i telefon, men slänger in lite bilder imorgon.
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0