First day,,

Då var första dagen på praktiken avklarad! :)
Var hur kul som helst, och tjejerna där var också hur trevliga som helst..
Blev en lugn start, men de var skönt.
Fick kolla lite hur kassan fungerade, sen blev de att märka lite varor och ställa i ordning osv..
Ser hur som helst fram emot att vara där nu de kommande läsåret.
Verkar även som jag kommer få extrajobb, så de kan inte bli bättre..

Annars ikväll blir de bara att ta de lugnt, har precis tagit mig en varmdusch för jag var så frusen.
Nu blir de att ta sig en kopp varm choklad sen ska jag plugga lite till provet inför imorgon.

Jo köpte ett par mysiga byxor idag för ett bra pris.
Kommer passa bra till min nya grå/vita randiga tröja tror ja.. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0