Det börja hända saker,.

Hejsan!
har varit i lägenheten idag efter skolan. Visst var ganska drygt innan vi kom dit, och varför ska ni få veta.
Började med att jag och Isabelle klev på bussen, vi åkte och jag trodde vi var framme så vi klev av.
Vi började gå och jag tänkte bara hallå, vart är vi?! Så vi gick in på Konsum och frågade vart min gatan låg där vi skulle, men vi var helt ute och cyklade! vi var självklart i Ursviken, en bit från mig..
Tänkte bara FUCK med stora bokstäver.
Så vi fick bara vänta på nästa buss, men som tur behövde vi inte vänta så länge.
Vi kom hur som helst till rätt till slut, men då visste jag inte riktigt vart vi skulle gå, de slutade i allafall med att en annan Johanna som ska bli min granne fick komma och möta oss. Tack till dig..
Vi kom hem till min blivande lägenhet, fick lie hjälp med att ta bort tapeter osv. :)
'"Dom kommer ut sen i bloggen hur de såg ut när vi höll på"

Cici kom efter kl 5 nångång för hon skulle mäta lite och så för att se på ett ungefär hur mycklet tapeter jag skulle behöva.
Men till sis for hon, och jag, Isabelle och Johanna var kvar, men varade inte så länge innan bara jag och Isabelle blev själva.
Vi kämpade då med at få bort tapeterna, gick lättast i vardagsrumet, men köket var en annan fråga.
Jo, Fredrik en kille från skolan kom dit och hjälpte oss, fast vi tog en pizza innan vi gick dit..
Men nu sitter jag här, och nöjd efter idag, blir mer nästa tisdag.. =)

Jo har hänt en annan sak ikväll, blir katt ägare den 4 December, en söt katt tjej men 8 år.
Hon får flytta till mig pga allergi :/ men hon kommer få de bra hos mig! blir att skaffa en kompis till henne så småningom..
De roliga är att de är mammas granne, så han ska få veta de mesta om hon som händer hos mig.. :)

Och är bara tv veckor kvar nu innan jag flyttar...
Annars till helgen ska jag till mamma och då blir de shopping på Ikea för min del..
Blir även att fixa min dator, saknar den nu..

Nä ha de, tjiing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0