Chillig dag.,,,

Hejsan!
Idag har de bara varit lugnt men mycket trevlig!
Var ju ledig idag som sagt, så klev upp när klockan nästan var runt halv tolv, så sköööönt..
I allafall gick in till Johanna och pratade med henne lite innan vi gick upp för att äta frukost osv..
Annars har vi mest spelat, kollat på film, provat backa med bilen (något som inte gick jätte bra för mig) men
what ever! lagat mat och bakat lite kladdkaka.. =)

Annars nu sitter jag med färg i håret som jag ska skölja ut så fort Johanna har duschat klart..
Blir väl sen att göra sig klar för kvälle, har ju skola imorgon..

De är väl mest de som hänt idag, nu ska jag fixa lite saker innan jags ka duscha..
Peace...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0