Grattis mamma!

Idag fyllde min gulliga lilla mamma år! Hade som tänkt ge hon frukost på sängen å allt, men självklart lyckades jag somna om! inte okej.. Sa då till hon när jag var uppe att hon skulle gå tillbaka i sängen så jag kunde sjunga för hon och även ge henne sina presenter. Hon gick då och la sig igen, och även "låtsas sov" lite med lilla Alice vid sin sida.
Sweet sweet.
Hon blev då glad och nöjd med det hon fick. Men de var inte allt, hade även planerat att bjuda hon på middag inne i Birsta city.. Vi gjorde oss klara och kom iväg runt 3 tiden. Men mat var inte de första vi tänkte på, de blev att kolla på lite kläder och byta en sak som jag fått av Johan.. Hittade då en jätte fin klänning och ett par skor som jag blev helnöjd med!
Och på tal om skor så lyckades mamma fynda ett par fina Pumaskor, inte helt fel..
Vi avslutade då med Kina mat, och eftersom mamma fyllde år  så bjöd jag..
Och nu blir de att packa och lite sånt, och imorgon bär det av till malmö! Peppar nu.
Ska även bli kul att få träffa min pappa..
=)
Lägger då ut lite bilder från idag..

Lilla mamma när vi väntar på bussen.  Och när vi är och äter! :P



    






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0