Trött och seg efter min dag på APU.

Som sagt är ganska trött idag, måste få tillbaka min rutin nu känner jag..

Jo måste bara säga att jag tror f*n jag har världens sötaste chef!
Jobbade på och så idag på min APU efter att kommit lite för sent OBS var inte mitt fel, bussen som var cp!
Men ringde och förklarade läget så de var lugnt, Meeen fram till sak..
Idag innan jag skulle sluta stod min chef med en kund och sa (Du har ju fyllt 18!) jag ba jaa? (Ja, då får du ju välja en valfri produkt från butiken.) Men då sa jag nej, och blev lite generad. Men jo de skulle jag, så de blev min älsklingsparfym därifrån Love ETC.. Mmm i'm just love it! ♥ =)

Kommer en bild på den för ni som inte känner till namnet.
Och den finns som sagt på The body shop.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0