Tjing tjong, here i come..

Hejsan alla glada, ja och även sura så klart!
Mm, blev ingen praktik för mig idag mådde verkligen inte bra imorse, kändes ganska tråkigt för älska min praktik. Meeen tur de kommer fler måndagar..

Annar idag har jag bara degat i soffan, kollade på Twilight tyckte de var på tiden, alla tycker ju den är så bra så, tänkte då måste jag kolla om de stämmer och de gjorde de! Blir att kolla på tvåan snart..
Annars idag har jag lagat lite mat, blev köttbullar med hemmlagad sås och skalade potatisar, ohh de var riktigt gott!

Vad som händer mer ikväll för lilla mig blir väl att duscha, göra en ansiktsmask fundera även på att göra en tandblekning ikväll nu när jag äntligen har sånt själv =) men we'll see.
Men blir även att kolla på Paradise Hotel.. Är spännande ikväll..


Lägger ut en bild på maten och på min söta trötta lilla kisse..


Kommentarer
Postat av: olatidman

trevlig kväll:)

2009-12-14 @ 21:32:18
URL: http://tidman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0