Sjukt dryg buss resa...

Hejsan idag har min dag typ bara gått ut på att åka buss , buss & åka buss!
I vanliga fall bruka de tar ungefär 6 timmar ner till Timrå, men idag tog de fan 9 timmar å lite till!
Men är inte så konstigt om man kollar på hur vädret har varit idag..

Men de blev bättre så fort jag kom till mamma, då blev de full rulle igen..
Hon var ju barnvakt åt lilla Olivia. Jag var hur som helst jätte hungrig och de var dom med, så vi gick och åt på Sibylla, mm så gott.

Kommer lite bilder, orka seriöst inte skriva mer är fan jävligt förkyld..
Ska aldrig mer rulla mig i snö på fyllan!

vr

Kommentarer
Postat av: dedu ;)

men du sovde säkert på bussen ;)

2009-12-22 @ 20:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0