Anna Anka?!

Anna Anka Eller Anna Anka?!
Lika som bär eller? Jag tycker helt klart de!

Hon var ju med på kanal 5 innan med Svenska Hollywoodfruar för ni som inte visste..
Men en sak jag inte fattar (och de här är inte att visa sig nazistisk eller razistisk på något sätt...)

Men en sak jag inte förstod de var Svenska hollywoodfruar, hur kunde den häxan få vara med då?!
Hon är ju typ polak om jag inte är helt ute och cyklar,. Ja men hon var och är ju de.
Tyckte då aldrig om den människan dom få gångerna jag såg på de, tycker hon är en riktig häxa som bara verka bry sig om pengar! Inget annat verkade finnas med i hennes värld.

Och vissa kanske tycker de här är provocerande men saken är den att jag säger bara min åsikt. =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0