Shit, hoppas jag inte blir sjuk!

Fan FAn FAN säger jag bara! Idag mådde jag verkligen inte bra när jag vaknade kan jag ju lova. Har heller aldrig haft sån huvudvärk som jag hade imorse. Kändes som att jag supit 3 dagar i streck, nä men på ett ungefär.
Kämpade då mig upp och duschade och försökte fräcka till mig så att jag inte skulle se så hängig ut..
De gick i allafall bra på skolan idag förutom att jag hade en sån äcklig huvudvärk, men tur att jag fick i mig en alvedon till slut..
Har då precis duschat, väntar nu på att min baby ska komma hit så vi kan mysa och se på film..
Sen imorgon fyller ju han och Johanna år, så imorgon blir de frukost på sängen och lite presenter! =D
Nä nu ska jag klä mig osv innan Johantoan kommer.
Tjiing!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0