Måndag!

Blev inte riktigt som man hade tänkt sig idag!
Först dåligt väder så de blev ingen solning som man hade planerat. Och efter som jag kände mig så trött så blev det  ingen shopping.. Sen enligt planerna var de bestämt att jag skulle åka och hälsa på min pappa imorgon men självklart blev det inte så heller.
Men blir istället att åka till han på torsag, så bättre sent än aldrig..
Mm, det ringde till mammas mobil idag om mobilen som jag fick sålt, wiiie! Får in pengarna idag så imorgon blir de att åka och köpa sig en ny! Sen planerade även jag och Emelie att vi ska gå på stan imorgon efter hon slutat jobba så de blir nog bra..
Sitter just nu och hoppas att jag fått mina papper från skolan jag sökt till.. Håller då tummarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0