Måndag

Hejsan!
Ja då var de månag igen, shit vad helgen har gått snabbt, men men.
Idag hade vi då nån data grejs på skolan de gick bra. Haha, var nog för att dom pratade mest. Blev då även lite engelska idag, och av min stora förvåning så gick de bättre än vad jag trodde, men som sagt de är bara början än..
Sitter och väntar på att min lilla sweety ska komma nu så vi kan göra kladdkaka nån gång och se på film sen.
Blir också så att han ska sova här ikväll men de blir inte att vara uppe till havl 3 - 3 som inatt..
Nä ska göra mig klar nu osv innan Johan kommer..

Lägger upp en bild på mig och Johanna från idag när vi skulle äta lunch!

Undra bara vad jag gör med läppen. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0