Malmö!

Hejsan hoppsan!
Har tyvärr inte kunnar blogga på nästan en vecka :( Men det beror mycket på att de inte finns något trådlöst där hemma hos mormor! SUGER, men men.. Sitter iaf hemma hos Emelie nu med min dator och "där" det även finns trådlöst så de kan inte bli bättre än bättre!
Kom som sagt ner hit förra tisdagen med min mamma. Resan gick ganska bra, var mest bara jobbigt med våran bitchiga lilla hund + den långa resan men annars gick det hyfsat bra.
Har då hunnit med lite saker här nere iaf. Har först och främst träffat min pappa, gick som sagt jätte bra och var även jätte trevligt.. Sen har jag hunnit shoppa en hel del med bland annat Frida och André en dag på stan, var super trevligt! Blev även ett besök på Mando. Var som sagt lika gott som alltid..
Kan då berätta lite om gårdagen. Var iväg en sväng på mobilia med mamma, mormor och Emelie. Fick ett och annat, bland annat en skinjacka i brun. Blev helnöjd. Men även lite annat smått och gott! Blev även en liten burgare på Burger king, inte helt fel..
De var väl mest de..
Sitter som sagt här nu med Emelie, fundera på att springa ner till Lindängen och köpa mig lite kinamat!
Lägger upp lite bilder från gårdagen och nån från nån dag innan. Tjiing!
 
      

Glömde nästan en sak, gick ut med lilla Alice idag runt tio, inte i mitt bästa skick men ringde då till Emelie och lyckades få med mig henne. Vi tog även en bild för att bli påminda om hur trötta vi kan se ut! Lite humor i bilden också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0