<3

Hejsan, igår tog jag och mamma tåget till min pappa. Var lite bökigt men de gick, tog lite längre tid än vad de skulle ha gjort. Men vadå? vi kom ju fram så skit sammma.. De som hände hemma hos min pappa igår var väl att vi snackade en del jag fick även åka en tur med hans motorcykel vilket jag inte kommer göra om! Haha. Vi grillade då också och lite sånt, och de var gott.
De som var lite fula var att innan mamma skulle åka velade jag fram och tillbaka om jag skulle stanna och sova där eller inte. Jag sa att vi skulle se när vi kommer fram till lilla tågstationen. Ha, blev iaf inte bättre, visste som sagt fortfarande inte.. Men fick en hejdå kram och sa att vi kan ses nån annan dag. Men kändes ändå fel, blev nästan små ledsen när jag stod där på tåget och väntade på att de skulle köra. Mamma tittade på mig och sa gå då, och så log hon. :) Jag gick och sa vi ses imorgon! han som gå en bit innan hon ropade på mig och frågade om jag inte skulle ha Alice? och självklart. Så jag sprang för att inte tåget skulle hinna fara iväg.. Men hade som inga pengar på telefonen så bad att hon skulle ringa till han och säga att han skulle komma och möta mig. Och han gå en bit innan jag såg han komma körande med sin vita Volvo. Vi packade in sakerna och sen for vi till ett ställe där han sa dom hade den godaste mjukglassen, tror han hade rätt för de var ganska gott! :) Vi hade då trevligt så ångrade mig inte en sekund att jag stannade. Fick även träffa Jalle och snacka lite så de var mycket trevligt. Var bara mindre trevligt att bli väckt nio, men är inget att klaga över, fick bara mer tid att umgås med pappa så. Jag åt då frukost sen pratade vi en stund, fick även se massa roliga bilder från när jag var liten och Jalle ung + pappa lite yngre. Haha. Jo fick även ett fint guldhalsband blev då jätte glad! Vi fixade oss iordning iaf innan vi skulle åka mot Malmö!
Vi gjorde en sak som jag funderat lite på nu dom senaste dagarna och säkert under åren lite,. Vi åkte nämligen förbi huset vi bodde i när jag var en lite bebis. De var kul att se, var väl bara lite blandade känslor men de var kul att få se vart man bodde som bebis..
Vi kom hur som hellst till malmö så de var att packa lite ur bilen och hämta lite vatten till pappsen innan vi skulle krama om varandra och säga hejdå.. Kan säga att de kändes lite småjobbigt.. Men hoppas vi hinner ses en gång till innan de bär av uppåt igen.
De som annars har hänt idag har de varit lite solning plus mycket glass..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0