God kväll

Idag har de varit en soft dag på skolan fast lite jobb fick vi göra, men de behövdes. Vi hade lite svenska sen fick vi även ha en egen pratstund med våran mentor för att lära känna han lite bättre, men de var skoj..
Ja just ja, dom öppnade även en ny affär i dag i skellefteå nämligen Scorett och där har dom även ett par skit snygga skor som jag la upp på min blogg för nån dag sen. Men för att vara lite snäll ska jag göra lägga upp den igen..
Köpte även ett par snygga Jeans leggings idag, så självklart klapp jag dom på en gång..
Har då varit med Johanna ikväll hemma hos henne, hon hjälpte mig att fixa mitt Cv som jag ska lämna in på Carlings imorgon. Hoppas jag får jobbet!  Emma kom då till Johanna lite senare mot kvällen vi pratade och hade så jävla kul åt ett kort när vi satt nere i köket. Trodde rent jag skulle dö av skratt! Säger bara inga kommentarer.
Nä nu ska jag göra kväll så jag orka upp imorgon..
Sweet dreams! 


Kommentarer
Postat av: Leia

Hoppas du får en fin fredag!

2009-08-21 @ 11:05:57
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: amanda

de skorna är väldigt fina, men känns som att alla har dem nuförtiden :p

2009-08-21 @ 14:09:31
URL: http://amandaberglin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0