First day in school!

Ja då var sommarlovet över. Var på den nya skolan som jag ska gå på i 3 år. Var kul att träffa lite folk som man redan känner. Men mest kul att Johanna, Sara & Fanny går där. Tror de kommer bli ett kul år.
Hände inte så mycket på skolan idag, men de var väl för att de var första dagen.
Vi avslutade då med att äta på ett ställe som heter Viking, mitt inne i skell hell! Blev Pizza för både mig och Johanna mummms...
Sen gick jag och Johanna runt och kollade på allt möjligt. Träffade även en kompis till hon idag så de var som en trevlig dag. Jo köpte klart Johans födelsedags present så de känns skönt att ha fått de gjort. Köpte faktiskt även ett nytt navelsmycke till mig, men de behövdes..
Är då hemma i rag just nu, sitter här med Johanna i sängen. Ska väl se vad vi ska hitta på för nån ting..
Tjiiing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0