Dagens sol+ bad osv.

Tjennis! Idag har de varit en slapp dag. Min dag började med att jag klev upp runt halv tio för att hinna göra mig klar innan jag och lilla mamma skulle till Emelie osv. Men fick veta att allt blev ändrat och att vi skulle vara där runt halv tolv! Skulle då kunnat sova en stund till iaf, men men, man ska inte klaga..
Vi for då dit, men självklart sov alla förutom Markus. Så sa åt Markus att väcka Ulla, och jag gick för att väcka Emelie med några slag på arslet.. Dom klev iaf upp, och så småningom for vi iväg till lindängsbadet..
Det började med sol för min del. Gruvade mig även lite för att doppa håret! och varför var för att Frida sa till mig att håret kunde bli grönt av klår. Och jag vet att de är sant, har nämligen råkat ut för de en gång för några år sen. Men de är inget jag vill prata om.
Funderade iaf lite på hur jag skulle göra, och om jag skulle chansa. Jag bestämde mig då för att testa, och vad hände? HA jo absolut ingenting. Antingen så var de bara tur, eller så var de rent fel på de andra klårvattnet som jag badade i för några år sen.. De blev lite bad och ganska mycket sol för både min och Emelies del. Och Markus? ja han såg man inte till så mycket, det var mest kompisarna som existerade, är väl inte så konstigt de heller. Vi var då där från ungefär tolv till halvfem. Så nog fick man lite färg idag..
Sen nu ikväll har jag och Emelie haft filmkväll och även nördat sig lite framför varsin dator. :)

Så skööööööööönt med sol!
   
           

De är väl vad som har hänt idag...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0