En lugn och skön kväll!

Sitter i min sköna soffa och känner mig seg, kanske inte så konstigt. Och tankarna från igår ger mig ett leende på läpparna. :)
Glömmer inte Jennys och min lilla stalker...
De hela började med att vi dansade och rätt som de var känner jag nån börja röra på mina höfter bakifrån. Hoppades Jennys skulle läsa på mina läppar när jag sa SHIT! Tyvärr så fattade killen inget så vände mig om och dansade lite och hoppades på de skulle vara bra sen, men inte de! Började bli less så sa att Jesper var min pojkvän och hade hoppats på han skulle gå men nej.. Då var de Jennys tur! Hahah, trodde jag skulle dööö! Vi gick och han stack efter, vi sprang och han efter. Till sist sa jag till Jenny vi måste säga till han! och till sist tror jag hon gjorde de, han slutade då vara efter oss tack och lov!
Finns bra konstiga folk där ute i världen.. :P

Nej nu ska jag ta lite glass och slå på nån film! Men önskar alla en trevlig kväll! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0