Daniella!

Sitter och småsurra lite med Daniella, lika trevligt som det bruka vara. Tror vi har pratat i över en timme, men var ett tag sen så vi har lite att ta igen.. :)

Annars var det skola som gällde idag! Dock mådde dock inte bra imorse! kunde inte ens sminka mig så dåligt som jag mådde. Buhu, stackars mig :/ nej, men tur de gick över. På lunch blev jag Celina & Saana bjudna på lunch av Amanda, cute cute. Efter vi ätit köpte jag en tröja innan vi återvände till skolan. Timmarna var små seg, men är väl så det ska vara ibland också i guss so!
Nej nu ska jag fortsätta vara social, men skriver ett inlägg innan jag ska sova..


Bjuder på en låt så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0