Thihi

Kvällen har varit trevlig! Fick umgås med min Sandra D som jag inte umgåtts med på hur länge som helst! :)
Dock blev det inte att kolla på valpar, men vi hade trevligt ändå, som vanligt med andra ord!

Imorgon är det skola som gäller! ska möta upp min gullis på busstation, alltså Celina :) Vi har verkligen saker att ta igen och främst prata om! Dock har jag pratat med hon minns en gång varje dag sen jag var i Timrå, men har ändå mycket kvar.
Jasi jasi, nä ska kolla på andra Avenyn nu innan jag ska sova..


Jag tän
ker inte lägga min energi på idioter längre, kan istället skratta och veta vad som är sanning och inte!
Min mamma lärde mig som liten att de är fult att ljuga, men att det är okej att dra en vit lögn.
Resonerade innan.. Det man inte vet lider man inte av. Men när sanningen kommer fram hur länge ska man ljuga då?

Eller hur länge ska man dra sina vita lögner eller ändra på historier? Inser nu det är fult och elakt! Säger bara vad har hänt med dig? Man kommer längst med sanningen, även du och du om nån borde veta det! Vet du inte läser min blogg "längre" men vakna upp för fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0