Saknad!


Minns tiderna 2003 när jag såg dig för första gången.
Minns när jag såg dig första gången utan för ungdomsgården och frågade en kompis vem du var.
Minns snacket som speklade runt dig, men vem brydde sig? allt blev bara mer och mer intressant.
Minns när det blev 2004, tiderna när vi umgicks.
Minns känslorna man kände. Känslorna som var förbjudna att ha pga ålder mellan oss, men vem brydde sig när saker förändrades och vi började umgås?
Minns kvällarna när man smet ut genom fönstret när du och Lenny väntade på mig.
Minns när man blev nekad att vara i din närhet, men jag sket i det totalt ändå tills dagen kom när det var okej.
Minns dom bästa stunderna, lika så som dom mindre bra! Som tur så fanns det mest bra minnen.
Minns när du brände en skiva till mig med just den här låten! gör så ont när man hör den och ser tillbaks på tiderna.
Minns tiderna när jag mådde som på topp, och ingen jävel kunde stoppa mig.

Minns dagen när saker förändrades.
Minns även när dagen kom och jag fick flytta.
Minns när jag kom på att ringa och ta kontakt med dig igen.
Minns alla telefonsamtal vi kunde ha från kvällen till morgonen fast jag hade skola.
Minns vårat sista samtal förra sommaren, minns det sista du sa hör av dig och jag sa det ska jag. :)
Minns att den dagen aldrig kom! Då var det försent! då hade du försvunnet från välden.

Hade jag vetat hur saker hade varit i dag skulle jag ringt dig varje dag förra sommaren, men saker var som det var. Men ångra mig än idag, och det som gör mest ont är att det är försent.
När jag hör låten You are not alone tänker jag på dig.
Och You are not alonen även fast du inte befinner dig på samma plats som mig. ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0