Babyboo

Tja tja!

Har inte orkat blogga så mycket idag, har helt enkelt varit för trött för det efter helgen!
Igår tog jag det bara lugnt, hade som ingen ork efter allt galet som hänt på fredag! men ska inte klaga även fast det hände ett och annat.
Men låg som sagt bara hemma igår och gjorde inte alls för mycket. Dock mot natten fick jag lite besök när jag precis hade somnat in! :P
För övrigt idag har det inte hänt för mycket heller, men är riktigt skönt. Jenny ville jag skulle komma förbi och baka chokladbollar och se ensam mamma nu ikväll men hade ingen ork eller tid. Så ska istället bjuda hon på mat på tisdag ifall hon vill.. :)

Nu ska jag slänga in en bild på min nya bebis som dock växer så det knakar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0