Äntligen fredag!

Hallå folket!

Den bästa dagen på veckan är kommen, ahh underbart! Eller vad tycker ni? :)
Gårdagen tillbringade jag med folk runt mig hela tiden. Var först på skolan osv, men efter skolan bar det av till Solbacka tillsammans med Isabelle för det behövdes inhandla lite saker. Efter några timmar blev det stan, då träffade vi Daniel och surrade på som vanligt, och efter ett tag träffade man även på Saana! :)
Annars under kvällen var jag med Johanna och Robert en stund, mycket trevligt! Blev lite film osv..

Annars för tillfälligt sitter jag hemma för jag behöver fixa lite saker tills ikväll. Men ska på ett tag ta mitt arsle in till stan och träffa på Jenny innan vi drar oss mot Isabelle för att äta och fixa oss tills ikväll. ;)
Kvällens planer är fest hos Isabelle, sen ser man vart allt slutar men tror det kommer bli galet kul!
Nej nu ska jag fixa saker, har lite att göra men skriver ett eller 2 inlägg sen!

Kram. ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0