Dagens dag?

Tog bussen in till stan tjugo i 11 för jag hade lite saker att fixa. Men träffade självklart den bästa där inne, nämligen Isabelle. For dock ditt med risgt hår och utan smink. Men vågar även visa mina sämre dagar för samhället så skäms inte för de, men fram till de jag skulle berätta. Träffade Isabelle och gjorde lite av det jag skulle. Tog även bussen ut till ett roligt men hemligt ställe. Hmm?? Annars var vi förbi våran vän Daniel idag. Men innan vi gått igenom halva sjukhuset så var jag trött! men men var värt de. Kändes verkligen inte kul att se han i skicket som han var i meen. Men vi fick han i en stol och rullade ut han i det härliga vädret för att ta en cigg.. Så tror han uppskattade vårat besök. :)
För övrigt så träffade vi Linn i stan. Vi gick in i alla möjliga affärer och hittade ett och annat att prova osv.
Insåg även jag hade lite pengar kvar så köpte klart lite saker. Annars så blev det lite solning för våran del idag. LOVELY!



Nu sitter jag här nyduschad och fräsch. Ska fixa nån skinkmacka med paprika på och ett glas Obóy! Blir kanoners, blir att kolla på 1-2 avsnitt av Gossip girl innan de blir sängen för mig. Blir ju school imorgon för min del. Och imorgon är Johanna där, så har lite att berätta för hon och vet hon har det till mig! :) med så längtar för ovanlighetens skull! Hoppas verkligen det inte blir lika sent som dom övriga kvällarna. Men klagar inte att ha en telefonkompis, men skulle inte skada om det var på dagen istället än för på kvällen till natten..

Sorry för det är mobil-bilder. Meen bättre än inget! :)


Avslutar allt med en kärlekslåt ♥ - men vill inte leva med en hon! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0