Glömde en sak.

Finns tyvärr alltid nån som är osäker på sig själv, eller stör sig på andra för att dom/de kanske ha drömmar eller något annat.
Men snälla ni där ute... Ni som besöker min blogg, antingen så gillar ni den eller inte! Men jag är jag, och jag skriver och gör rent vad fan vad jag vill här! Det här är min blogg, mitt liv för jag älskar verkligen att blogga.
Så skippa det att jag är wannabee någon eller så! Utan är Louise Pettersson som föddes i Malmö men hamnade här uppe i lilla Skellefteå, och jag tänker följa min dröm. Gillar det eller ej, men är så det ligger till.
Jag är för stark idag för att ta illa upp av visas kritiker. Men tycker det är synd att lägga ner energi på något som man bara kan skaka på huvet med. Tur är det inte är så ofta. Men istället för att vara någon som sitter bakom en dataskärm och stör sig på nån annan. Tänk positivt och klicka bort mig och min blogg om det nu stör dig som det tydligen gör! Och lägg din energi på något annat. För det gör jag numera, och det borde fler göra anser jag. :) 

Ett tips, man kommer längre med det, och man mår mycket bättre av det själv!. :)


Ville bara säga det. Och tack till er "tjejer"  haha har bara tjejer som kommentera. Men fram till sak. Tack till er som gillar min blogg och kommentera och skriver gulliga saker. Blir glad även fast jag inte vet vem nån av er är! ♥



Nu ska jag sova, så en puss till er alla!

Kommentarer
Postat av: Bella

Men gud så gullig du är! haha :)

2010-03-29 @ 12:45:03
URL: http://enjoybellaslife.blogg.se/
Postat av: Bella

förresten, hur har du fått dina ögonbryn till att bli så perfekta? :)

2010-03-29 @ 12:46:20
URL: http://enjoybellaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0